همانطور که در مطلب قبلی که در خصوص مسابقه کلش کان و آپدیت هالووین 2015 گفته شد که مانع جدیدی به بازی خواهد آمد، در این مطلب در خصوص این مانع که پاتیل جادوگری یا همان دیگ کولدرن Cauldron نام دارد بحث خواهیم کرد.

خب این دیگ کولدرن هالووین هست برای آپدیت بعدی:

 

که احتمالا جای Headstone را که در هالووین پارسال بود میگیرد این هم تصویرش:

دیگ کولدرن اندازه ای 2×2 دارد و به صورت تصادفی روی بخشی از مپ شما میفتند چون در بازی شما میتوانید در مپ خود به صورت همزمان فقط 40 مانع داشته باشید. اگر دوست دارید بازی در هالووین به شما از این دیگ ها بدهد مطمئن شوید که مانع های شما (درختان، سنگ ها و..) کمتر از 40 تا باشد و فضای کافی برای آن در بیرون مپ خود داشته باشید تا دوباره هم از آنها بگیرید. به افزایش  مانع ها در بازی تخم ریزی یا re-spawn میگویند.

شما میتوانید چند دیگ کولدرن همزمان در مپ خود داشته باشید، برای حذف کردن آن نیازمند 25,000 اکسیر هستید و پس از حذف کردن آن 75,000 اکسیر به دست می آورید.

در هر یک از این دیگ ها 50,000 اکسیر سود است، پیدا کردن این مقدار اکسیر سخت نیست. پس فقط این دیگ ها جنبه سرگرمی و تزئینی دارند. میتوانید آنهارا برای خود نگه دارید چون بعد از هالووین دیگر تخم ریزی نخواهند کرد و به آنها افزوده نخواهد شد.

درباره دیگ کولدرن:

پاتیل جادوگر یا همان دیگ کولدرن Cauldron یکی از سمبل های مهم هالووین هست که در ماده سبز رنگ و مست کننده آن عضو بدن یا اجساد جانوران پخته میشود معمولا ساحره ها از آن استفاده میکنند برای تولید معجون و..

 

** این یک شایعه هست که توسط اسپانسر و qu3L لو داده شده هست، و هیچ تایید قطعی توسط سوپرسل نشده است.**