دقایقی پیش سوپرسل بازی را از دسترس خارج کرد و این تلنگری برای آپدیت پیشرو بود، بعد از گذشت 30 دقیقه و پایان Break بوست با 1 جم اسپل فکتوری و دارک اسپل فکتوری آغاز شد.

طبق خبر های دریافت شده تم های هالووین هم به بازی آمدند, شاید شماهم جزو اولین کسانی باشید که این تم هارا گرفته اید! این تم در مپ نفر دوم تاپ پلیر موجود میباشد

 

تم دیگ کولدرن ویژه هالووین (برای مشاهده توضیحات این تم اینجا کلیک کنید)

 

نتیجه این maintain Break فقط اضافه شدن تم های هالووین و آغاز بوست با یک جم بود، اما آپدیت اصلی که انتظار میرود بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز باشد 2 روز دیگر یعنی شنبه 24 اکتبر 2015 (2 آبان 94) هست. سوپرسل برعکس دفعات قبلی با اینکه فقط 2 روز به آپدیت مانده هنوز هیچ خبر قطعی درباره ویژگی های این آپدیت اعلام نکرده و پیش بینی میشود قرار است این آپدیت بی سابقه، یک سوپرایز باشد و تمامی کلش باز ها در همان تاریخ آپدیت متوجه تغییرات و ویژگی های آن شوند.

اما بیاید به برخی شایعات داغ که تا کنون قدرت گرفته اند بپردازیم:

  • تاون هال 11
  • تورنومنت کلن وار
  • باربارین لول 8
  • نیروی دارک جدید
  • قهرمان جدید

بررسی شایعه تاون هال 11 در آپدیت هالووین کلش اف کلنز:

برای مشاهده بررسی شایعه تاون هال 11 در آپدیت هالووین کلش اف کلنز اینجا کلیک کنید

 

بررسی شایعه تورنومنت کلن وار در آپدیت هالووین کلش اف کلنز:

معمولا در آپدیت های 24 اکتبر کلش اف کلنز تغییراتی در کلن وار صورت میگیرد، در یکی از آپدیت های 24 اکتبر کلش، کلن وار برای اولین بار به بازی آمد. پیش بینی میشود در این آپدیت هم تغییری در کلن وار صورت بگیرد که آن را به صورت تورنومنت تبدیل کند.

عکسی هایی ساختگی از تورنومنت کلن وار:

 

تورنومنت کلن وار فقط مخصوص برنده ها هست!! همانطور که در تصاویر میبیند هردو کلن که با یکدیگر رقابت میکنند برنده آنها به دور بعدی راه پیدا کرده و با برنده لیگ دیگری رقابت میکند.

بررسی شایعه باربارین لول 8 در آپدیت هالووین 2015:

آقای Galadon که جزو سازندگان و کارکنان سوپرسل هست را اکثرا میشناسیم، در ویدئویی که آقای Galadon چند وقت پیش از مپ خود در یوتیوب درج کرد دیده شد که باربارین لول 7 او علامت مکس را ندارد. اما همانطور که میدانیم باربارین سطح 7 بالاترین لول هست و باید دور آن آتش باشد اما چنین چیزی در آن ویدئو دیده نشد این میتواند نشانه ای باشد که آقای Galadon باربارین سطح 8 را دارد و شاید قرار باشد در این آپدیت برای همه اضافه شود.

تصویری از آقای Galadon

++ دوستان جهت حل مشکل downloading content که برای بعضی از کاربران پیش اومده، لطفا چند بار از بازی خارج شده و دوباره وارد شوید و برای اولین ورود به بازی از قند شکن استفاده کنید.