شرکت سوپرسل، سالانه به مناسبت هالووین، آپدیتی برای همه بازی های خود منتشر می کند. همچنین هر سال، سورپرایز های بسیار زیادی برای بازیکنان خود به ارمغان می آورد. یکی از آپدیت هایی که سر و صدای زیادی هم خواهد کرد آپدیت هالووین امسال است که مصادف با مسابقه بزرگ Clashcon منتشر می شود. در این مطلب، انتظاراتی که باید از این آپدیت بزرگ را داشته باشیم را باری شما به طور کامل قرار داده ایم.

چه انتظاراتی باید از آپدیت هالووین داشته باشیم؟

تغییر ظاهر اولیه بازی

 

اولین موردی که در آپدیت هالووین به چشم میخورد، تغییر ظاهر اولیه بازی است که تم هالووینی میگیرد. علاوه بر تصاویر اولیه اجرا بازی، اجسام موجود در محیط بازی نیز تغییر می کند. به طور مثال بوته ها و درخت ها به صورت زیر تغییر شکل می دهند.

تغییر صدای محیط بازی

یکی دیگر از تغییراتی که می توان متوجه آن شد تغییر صدای بازی است که به گوش می رسد. همچنین اگر بر روی بوته ها یا درخت ها کلیک کنید، می توانید صدای تغییر یافته آن ها را بشنوید.

پدید آمدن Halloween Headstone در دهکده

 

کی دیگر از ویژگی های جداب آپدیت هالووین، پدید آمدن Halloween Headstone است که به صورت قبری است که اسکلت یک دست از آن بیرون زده شده و معمولا با حذف کردن آن، به شما 75000 اکسیر داده می شود. البته در طی آپدیت هالووین ممکن است تا 4 Halloween Headstone در دهکده شما پدید بیاید ولی همه آن ها به شما 75000 اکسیر نمی دهد.

بوست تمامی کالکتور ها، سرباز خانه ها و قهرمان ها با 1 جم

 

یک دیگر از بهترین ویژگی های آپدیت هالووین، بوست کالکتور ها، سرباز خانه ها و قهرمان ها با 1 جم است که یکی از بهترین ویژگی های آپدیت های هالووین است.

اضافه شدن وسیله دفاعی جدید

در هر آپدیت بازی کلش آف کلنز، وسیله دفاعی جدیدی به بازی اضافه می شوید یا یک لول به یکی از وسایل دفاعی اضافه می شود. در آپدیت هالووین سال گذشته، تله اسکلتی به بازی اضافه شد.

اضافه شدن نیروی دارک جدید

 

بهترین و مهم ترین ویژگی آپدیت هالووین، اضافه شدن نیرو دارک جدید به بازی است. سال پیش، نیروی دارک جدیدی به نام لاوا هاند به بازی اضافه شد که یکی از بهترین ویژگی های آپدیت هالووین به شمار می رود. با اضافه شدن نیرو دارک جدید، مطمئنا دارک باراکس لول 7 نیز به بازی اضافه می شود.

پیشرفت امور کلن ها

 

در تمام آپدیت های هالووین کلش آف کلنز، تغییرات و ویژگی های جدیدی به کلن ها اضافه شده است. به طور مثال در آپدیت هالووین سال قبل، گزینه ای به نام advance search برای راحت پیدا کردن کلن ها به بازی اضافه شد. یا به طور مثال در دومین آپدیت هالووین، الدر کلن را محدود کرد. قبل از محدود کردن مقام الدر، الدر های کلن می توانستند همانند کولیدر ها و لیدر، بدون داشتن محدودیت افراد کن را کیک کنند ولی در اولین آپدیت، این مشکل حل شد. پس با وجود این تغییرات در آپدیت های قبلی، می توان فهمید که در آپدیت هالووین امسال نیز تغییرات یا ویژگی هایی به کلن ها اضافه خواهد شد.

تاون هال 11

 

یکی از شایعاتی که ممکن است به واقعیت بپیوندد اضافه شدن تاون هال 11 است که خیلی از بازیکنان از آمدن آن خوشحال می شوند. ولی دلایلی زیادی وجود دارد که این ویژگی به آپدیت اضافه نشود مگر اینکه در چند حالت. زمانی که تاون هال 11 به بازی اضافه شود، باید حتما اندازه دهکده نیز بزرگ تر شود تا فضای کافی برای چینش دیوار ها وسایل دفاعی داشته باشیم.

زمان انتشار آپدیت هالووین چه زمانی است؟

 

تاریخ دقیق جشن هالووین، 31 اکتبر (9آبان) است ولی همیشه آپدیت کلش آف کلنز دقیقا یک هفته زود تر از جشن هالووین منتشر می شود. در نتیجه تاریخ دقیق منتشر شدن این آپدیت،24 اکتبر (2 آبان) مصادف با مسابقه بزرگ Clashcon منتشر می شود. همچنین باید از شنبه منتظر خبر های آپدیت باشیم.

به نظر شما چه ویژگی دیگر به این آپدیت بزرگ اضافه می شود؟
نظر خود را در قسمت دیدگاه بیان کنید